Keresőoptimalizálás hatékonyság neked

Posted on 2017-01-30 in Keresőoptimalizálás by

Első lépés az, hogy saját landing oldalakat készítsünk és ne a weboldalunk egy aloldalát jelöljük ki landing oldalnak. Ezzel a lépéssel különleges élményt adunk a látogatóinknak. A landing oldalainkat folyamatosan tesztelni és optimalizálni kell. Minden lépés növeli a keresőoptimalizálás hatékonyságát és emeli a cél elérésének konverziós értékét. Színek, alakzatok és szövegek cserélésével, akár meg is duplázható egy hírlevél feliratkoztató csali is.

A landing oldalnak kommunikálni kell a látogatóval:
- Mi ez? Mit akar ez az oldal tőlem?
- Megbízhatónak és hitelesnek tűnik?
- Izgalmas tűnik, hogy több időt eltöltsek az oldalon?
- Hogyan tudhatok meg többet?
- Érdekelne mi a következő lépés?
- Mi van, ha több kérdésem is lenne még?

A fentiekre kell választ adnod és minél pozitívabb a vélemény, annál több látogatóból tudsz ügyfelet és vevőt konvertálni.
A landing oldalak céljai
A landing oldal a látogatót a cél elérése felé tolja. Ez a cél lehet feliratkozás, vásárlás, megosztás, ebook letöltés és online tanfolyamra jelentkezés is.

Bizalomépítés: Sokszor látok ingyenesen megnézhető profi videókat, melyeken 1 személy beszél és építi a cége és saját maga iránt a bizalmat a nézőkben.
Ügyfélszerzés: Itt a landing oldalunk információt gyűjt a leendő ügyfeleinktől. Példa: Amikor több adatot kérünk, akkor a potenciális ügyfelek (hot leads) fogják megadni a telefonszámukat és minden elérhetőségüket. Érdemes több ebookot, webináriumot és email tanfolyamot is használni. Külön listákra gyüjtve összefésülhető ki az, aki már mindenre feliratkozott valós adatokkal. Ezeknek a feliratkozóknak az adatait kell átadni az értékesítődnek.

Please give us your valuable comment

Legutóbbi hozzászólások

    Kategóriák